Экономический лицей Киев, Украина

правнича діяльність ТА ОФІСНЕ АДМІНІСТРУВАННЯ

  • Замість спеціальності 081 "Право" - з 2025 року започатковується набір за спеціальністю D6 "Секретарська та офісна справа", галузь знань D "Бізнес, адміністрування та право".
  • Освітня програма "Правнича діяльність та офісне адміністрування" розроблена та реалізується на основі та відповідно до освітніх стандартів спеціальності 081 "Право" та передбачає вивчення ключових профільних дисциплін підготовки фахівців у галузі "Право".
  • Код і найменування відповідної деталізованої галузі Міжнародної стандартної класифікації освіти ISCED-F 2013:  04015 - Sekretarial and Office Work.
  • Галузь знань: D "Бізнес, адміністрування та право".
  • Спеціальність: D6 "Секретарська та офісна справа".
  • Освітньо-професійна програма: "Правнича діяльність та офісне адміністрування".
  • Освітньо-професійний ступінь: фаховий молодший бакалавр.
  • Тривалість навчання: 3 роки 10 місяців на основі БСО (2 роки 10 місяців на основі ПЗСО, КР, МС, ФМБ, МБ, тощо).
  • Форма навчання: денна / заочна.
Спеціальність D6 "Секретарська та офісна справа" з юридичною спрямованістю в межах функціоналу фахівця, який забезпечує документальний, інформаційний та організаційний супровід, але при цьому розуміється на правовому полі: веде документи відповідно до вимог законодавства, може працювати в юридичних установах, державних органах, судах, адвокатських офісах, нотаріальних конторах тощо.

  • Мета освітньої програми:
Підготовка фахівцій, здатних професійно організовувати діловодство та правовий супровід в установах різних форм власності, здійснювати офісне адміністрування та забезпечувати документальний юридичний супровід діяльності з урахуванням вимог чинного законодавства України.

Програма спрямована на підготовку фахівців молодшої ланки, які володіють сучасними навичками організації офісної роботи, діловодства та правового супроводу діяльності установ. особлива увага приділяється опануванню нормативно-правової бази, електронного документообігу та практичній роботі в юридичних офісах, адвокатських конторах, судових установах, адміністративно-правових структурах, тощо.

  • Що ви вивчаєте під час навчання:
- Основи права. Ознайомлення з базовими положення цивільного, адміністративного, трудового та господарського права. Формування правової обізнаності для ведення документації у відповідності до чинного законодавства
- Судове та юридичне діловодство. Вивчення особливостей ведення ділової документації у правовій сфері, включно з оформленням судових документів, веденням журналів та реєстрацій.
- Електронний документообіг. Робота з сучасними системами автоматизованого діловодства, електронним цифровим підписом, CRM та хмарними архівами.
- Архівна справа. Засади організації, зберігання та експертизи цінності документів, ведення номенклатури справ.
- Культура ділового спілкування. Опанування норм офіційно-ділового стилю мовлення, службового етикету, ведення ділових переговорів та листування.

  • Юридичний блок дисциплін в рамках ОПП:
- Основи правознавства. Вступ до правової системи України, принципи законності, структура нормативно-правових актів.
- Цивільне право та процес. Основи цивільно-правових відносин, особливості оформлення договорів, позовних заяв, цивільний процес.
- Адміністративне право та процес. Правові норми взаємодії громадянина з державою, адміністративні провадження, скарги, провадження у справах про адміністративні правопорушення.
- Трудове право. Оформлення трудових договорів, кадрова документація, гарантії прав працівників.
- Господарське право. Основи правового регулювання господарської діяльності підприємств, документообіг у бізнес-сфері.
- Юридичне діловодство. Особливості підготовки, оформлення і зберігання юридично значущих документів.
- Судове діловодство. Документи судової практики, участь у підготовці справ до судового розгляду, робота секретаря судового засідання.
- Документаційне забезпечення правової діяльності. Типологія документів у юридичній сфері, стандартизація, оформлення протоколів, довіреностей, витягів тощо.
- Правове регулювання захисту персональних даних. Норми захисту інформації, особливості обробки персональних даних у державному та приватному секторах.
- Професійна етика та юридична відповідальність. Етичні стандарти в роботі з конфіденційною інформацією, професійна доброчесність, дисциплінарна та адміністративна відповідальність.

  • Компетентності випускника:
- Вміння вести юридично значущу документацію.
- Знання нормативно-правових актів.
- Навички роботи з клієнтами в юридичній сфері.
- Використання цифрових інструментів документообігу.

  • Перелік можливих посад випускника ОПП "Правнича діяльність та офісне адміністрування":
   В юридичній сфері:
- Секретар/помічник юриста / адвоката;
- Офіс-менеджер в адвокатському бюро;
- Асистент юриста в консалтинговій компанії;
- Секретар/офіс-менеджер нотаріуса;
- Канцелярський працівник судової установи;
- Секретар судового засідання;
- Діловод в юридичному відділі підприємства.
   В державних структурах:
- Секретар в органах місцевого самоврядування;
- Фахівець з документообігу в держслужбі;
- Архіваріус / діловод у державних адміністраціях;
- Помічник спеціаліста з правового забезпечення в держорганах.
   В бізнес- середовищі:
- Офіс-менеджер зі знанням правового регулювання;
- Координатор юридичних документів;
- Фахівець з підготовки договорів, актів, наказів;
- Адміністратор клієнтського сервісу з правовою обізнаністю.
   В освітніх та адміністративних установах:
- Секретар навчальної частини / ректорату / відділу кадрів;
- Диспетчер / координатор документації;
- Оператор електронного документообігу.

  • Чому актуальне отримання кваліфікації за програмою "Правнича діяльність та офісне адміністрування"?:
- У сучасному світі кожна організація - від школи до суду - веде документальну діяльність, що регулюється законами. Саме тому фахівець із правовим діловодством є важливою ланкою команди.
- Випускники коледжу із даної освітньої програми здатні працювати самостійно або як частина юридичної команди, вміють адаптуватися до змін у законодавстві та технологіях офісної роботи.
   

Оніщенко Наталія Миколаївна

Оніщенко Наталія Миколаївна
Директор

детальніше>>


Наконечна Тетяна Володимирівна

Наконечна Тетяна Володимирівна
Заст. директора з навчально-виховної роботи

детальніше>>


Зільбер Дмитро Олександрович
Заст. директора з адміністр-фінансових питань

детальніше>>


Башкірова Наталія Олегівна

Башкірова Наталія Олегівна
Керівник відділення дошкільно-позашкільної освіти

детальніше>>